Een goede voorbereiding is het halve werk! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Theo Vermeer - WaarBenJij.nu Een goede voorbereiding is het halve werk! - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Theo Vermeer - WaarBenJij.nu

Een goede voorbereiding is het halve werk!

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

07 Juli 2013 | Nederland, Haarlem

Goedemorgen allemaal,

De zon schijnt en zo hoort het ook in de zomer. We hebben allemaal erg uitgekeken naar het mooie weer, want laten we wel zijn: het was me het voorjaar wel!
Maar zoals jullie ons kennen hebben we een profetische inslag en hebben in februari het besluit genomen om tickets te boeken voor een reis naar Thailand.
En vandaag is het zover. De laatste zaken inpakken en vanmiddag naar het vliegveld. Kortom, vanaf nu zullen we regelmatig een blogje sturen zodat jullie weten wat we doen en kunnen meegenoeten van onze ervaringen.

• 08 Juli 2013 - 00:14

Arnold:

Hi Theo en marleen , door mijn drukke werkzaamheden van de laatste weken is het me helemaal door het hoofd geschoten !
    Maak er een geweldige tijd van, ik lees graag jullie verhalen !
    x arnold

• 08 Juli 2013 - 10:06

Robert Jan:

Heb jij ook een rendez-vous met tijgers geregeld? Ik heb 5 scouts vooruit gestuurd, zitten ze nu al dagen in de boom met hongerige circus Renz poezen rond de stam:)

suc6, enjoy diving!!

• 08 Juli 2013 - 22:15

Broer Jan:

Hi Theo en Marleen,
    Vet. Ik wist niet dat jullie zo'n prachtige reis maken. Supertijd gewenst en met mooie verhalen thuiskomen.
    Cu
    Jan

• 08 Juli 2013 - 22:35

Ndré:

He Theo en Marleen, ik ga dit reisverslag op de voet volgen !!